سیاست مرجوعی و عودت
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 3 روز طول می کشد. اگر 3روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.
برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.
موارد غیر قابل برگشت :
1.محصولاتی که اقساطی خریداری شده اند
2.کارت هدیه
3.محصولات نرم افزاری قابل دانلود
4.برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی
شرایط گارانتی کارتخوان
در صورت باز شدن دستگاه یا مخدوش کردن پلمپ،گارانتی دستگاه باطل می شود
تحت هر شرایطی هزینه ارسال و دریافت کالا توسط مشتری پرداخت می شود و زماد مسئولیتی در قبال هزینه دریافت و ارسال دستگاه ندارد
ایرادات سخت افزاری شامل گارانتی نمی شوند از قبیل کارت نکشیدن،مشکل پرینتر،نگهداری شارژ و باتری،شارژ نشدن دستگاه،مشکل صفحه نمایش و غیره
ایرادات سخت افزاری شامل ۷ روز مهلت تست از زمان دریافت کالا می باشد به طوری که باید در این فاصله ۷ روزه دستگاه برای شرکت ارسال شده باشد در غیر این صورت
تعمیرات یا تعویض قطعات شامل هزینه می باشد.
تحت هر شرایطی هزینه ارسال و دریافت کالا توسط مشتری پرداخت می شود و زماد مسئولیتی در قبال هزینه دریافت و ارسال دستگاه ندارد
ایرادات سخت افزاری شامل گارانتی نمی شوند از قبیل کارت نکشیدن،مشکل پرینتر،نگهداری شارژ و باتری،شارژ نشدن دستگاه،مشکل صفحه نمایش و غیره
ایرادات سخت افزاری شامل ۷ روز مهلت تست از زمان دریافت کالا می باشد به طوری که باید در این فاصله ۷ روزه دستگاه برای شرکت ارسال شده باشد در غیر این صورت
تعمیرات یا تعویض قطعات شامل هزینه می باشد.
گارانتی کارتخوان فقط شامل ایرادات نرم افزاری می باشد شامل اپدیت کردن دستگاه ، رفع ایرادات نرم افزاری و دیگر مشکلات نرم افزاری
برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم. لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید. شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود: کتاب با نشانه های آشکار استفاده CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است. هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا قطعاتی از دست رفته است. هر کالایی که بیش از 30 روز پس از تحویل برگشت داده شود بازپرداخت پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم.
همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روز اعمال می شود. بازپرداخت دیر یا از دست رفته اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید. سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود. بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد. اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در {info@zmad.ir} تماس بگیرید. موارد فروشی فقط کالاهایی با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست. مبادلات ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا،
به ما ایمیلی به آدرس {info@zmad.ir} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس ما ارسال کنید. هدایا اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش بازگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد.
پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما پست می شود.